Smart?

Vill ni veta nå ovanligt?!
Eller de kanske inte är ovanligt, men rikigt sällan...
Jag kom mig till N-maling..!
Hehe...
Dock så satt fantasin låååååångt inne... Blev grönt, grönt och åter grönt...
Roligare än så var jag inte...
Men skön
t var de...

Sitter i skön soffan och väntar på att bilen ska bli varm...
Har packat påse efter påse med hundgodis, tuggpinnar och vitaminer till mig...
De börjar ta slut i Baggård och de är lika bra att ta härifrån istället för att köpa nytt..!
Smart?

Orkar allvarligt inte ta bilder med datorn... Tar med mig kollaget till Baggård och tar kort med kameran...
Var inte så smart att jag tog med mig den...
Men men.. Man kan inte vara allt..
;P

Imorgon är de släktträff och man ska inte fara...
Känns inte så kul... Hade velat, men jag måste juh tänka på Fredrik och hundarna...
Så kul är de inte att vara nykter och då man inte riktigt känner nån...
Sen hade de juh varit en annan sak om de hade varit i Umeå, men då de är i Ånäset tar de juh sin tid att köra...
Jah... Får se fram emot nästa lördag då de är lilla julafton...
Nog skulle jag kunna fara själv imorgon, men sitta och köra den rackarns vägen själv... Nje tack...

Hundarna blev då lyckliga då vi stannade här utanför... Lillan stod och hoppade nedanför dörren och väntade på att jag skulle få fram nyckeln... Ronja intog snabbt sin plats på mattan då hon såg att jag började gräva i scrapsakerna...
Har börjat ha en del nu... Tar en rackarns tid att plocka fram och ta bort...
Vill ha en scraprum där man slipper sådant... Men de kommer väl i framtiden...

Neh... Ska kolla runt innan vi packar in oss i bilen...
Ska göra pizza till middag...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0