Visst är han fin?!

Börjar dagens inlägg med a blast from the past:



Visst är han fin?!
Pappa i lumpen... Hittade bilden då jag letade efter mina än inte funna julkort...

Jah.. Nu är man LEDIG!
Ska till Umeå idag... Funderar om man verkligen ska sova.. Klockan kommer ändå ringa 10.45..
Måste ringa nå samtal, dock så öppnar de inte förrän åtta...
Men men, jag roar mig..!
;P



Fick nå fina saker från Irrland...
Fåret (alias Ronja med dålig hårdag) är min, lyckopengen Fredriks och den STORA goa tobleronen ska vi dela på...
Mmmm.. Ska man smyg ta en bit..?
Neeeeh..!
;P

Neh.. Känner att jag bara ratar mig nu så de är lika bra att sluta skriva..
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0