1½ natt kvar tills man får snarka..!

Om några minuter så är man halvvägs på denna natt..
Tiden går fort..!
Skönt i sig...

Idag fick man oväntat besök, låg och drog mig i soffan då man fick blöta pussar, dock av hundarna..!
Hehe..!
Men mysigt var de..!
Vi slöade till de riktigt och gynnade La Casa...
Mumsade i mig en mixsallad...
Mycket mysigt hann man då ha innan han skulle lämna igen bilen..!
Nu tror jag att man överlever tills på måndag..!
Hehe..!
Hoppas på de iallafall..
:P

Inatt var de fläskfilegryta och rulltårta, kanske inte blev den vackraste, men de får göra en bakelse av den...
Huvudsaken den smakar..!
:D
Har då blivit TIO gånger bättre på att göra den..!
Minns första jag gjorde, har för mig att den blev rätt så misslyckad, men man lär sig av sina misstag..!
:P
Nu tar de juh inte en evighet att göra heller..!

1½ natt kvar tills man får snarka..!
GOTT! Känner att de behövs... Är nog inte helt 100% frisk...
Alldelens öm i ryggen, men de är bättre, fick massage, nästan som om man ska beställa en ny tid..!
Hehe..!
Neh, Men man kan juh alltid hoppas att gårdagen upprepar sig, eller?

Har riktat in mig på  att göra varma mackor idag... Visst har man bra fantasi?
De går fort, sen har jag kvar sallad som jag gjorde i fredags, om den nu är fräch..!
Med min tur så är den nog dålig..!
Kanske märks att man är pratsugen..?
Tur att man får skriva av sig på nätterna, annanars skulle man klättra på väggarna..
;P

Nu ska man kanske återgå till arbetet...
Måste komma ihåg att tomegröten ska göras nu på morgonen..!
Hoppas att man inte glömmer..!
:S

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0