Chockad!

Vilken underbar morgon!

När jag kom hem så kollade jag i brevinkastet innan jag öppnade dörren, brukar alltid gör de, fråga mig inte varför för de vet jag inte...
Lite smått besviken av att jag inte såg några brev...
Och de stämde då, inget låg på golvet nedanför dörren... Däremot låg de på hallbyrån tillsammans med en Mia´s Lustgårds-påse...
tyckte de var j*vligt konstigt, ingen har juh varit här på två dagar...
Aja, medans jag stog och försökte komma på en anledning medans jag försökte knäppa upp jackan, så slog de mej...
Antingen är de vaktmästaren som har gjort de och glömt nå, annars var Fredrik här igår...
Hade nästan rätt... Fel på igår...
När jag tvär kollade in i vardagsrummet om de skulle finnas nån tvätt, hade fortfarande inte fått av mig kläderna, så såg jag några filurer i soffan...
Sen kom två hundar och en vacker karl fram till mig och gav mig en kram!
Lite smått chockad var man nog... Sa nog inte så mycket, bara kollade, men vad kan man förvänta sig när man är trött och slut... All min energi gick åt att tänka på vem som kunde ha laggt upp posten dit...
Har för mig att de inte riktigt gick fram och jag till och med frågade han om de var han..!
Hahahaha..!

Mmm... Så han hjälpte till att städa, smidigt gick de, skönt nog..!
Så här ska de vara varje städdag..!
:D
Dock så for han rätt så fort efter, ville inte störa min sömn, men de var mysigt att få somna en stund i hans knä...
Men han lämnade några gosiga ulltussar, så man har saker att krama, tills han kommer tillbaka iallafall..!
Ska snart fara och hämta honom, funderar bara att duscha innan, får se hur de blir med den saken..!

På den hala och håliga vägen hem körde jag förbi två bilar som hade hamnat i diket...
Såg ut som de hade varit där ett tag, en var bara en liten bit fårn ett träd, den hade haft tur..!
Neh!
Huvva!
Sommar och sommarväglag vill jag ha..!
Är inte så himla sugen på att köra nu, sen är man juh halv trött hela tiden, men d egår väl mot ljusare tider..!

Har fortfarande inte kommit över att Fredrik var här imorse..!
Älskar han!
TUr att jag inte for till Baggård som jag näsan var på väg att göra...
Ångrade mig då jag såg första bilen som hade parkerat i diket...

Neh, om man ska ta och göra ett ryck..!
Sover halft fortfarande..!
Huvva vad seg man var då klockan ringde... Glömde att ställa om snoozen på 15 minuter, den ringde redan på 3..!
:(
Har världens jobbigaste alarmsignal, lika som Fredrik har som inkommande samtal, men man tar sig då upp..!
Hahahahaha..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0