De känns då som de...!

Vaken..!
Sov inte fullt till fyra, men de kom nå tomtar som sökte efter svärmor, då kunde man juh inte sova efter de..!
Jah..!
Skönt har man då sovit, de bästa med en 90`s är att man kan ligga och hålla om den, så på mage har man nog legat hela tiden... De känns då som de..!
:D
Sen har man haft en Ronja som har stundvis hållit mig sällskap, då hon inte har varit ute och jagat en lös hund, så mysigt har man då haft de...
Även fast man kanske inte är medveten om de alla gånger..!
Fredrik lovade mig hans "fluff-täcke" då han hade vaknat, tror ni att jag fick de, neeeeeeeh..!
Tydligen hade Lillan övertagit de hela och då kan man juh inte bli kinkig..!
:P

Mmm... Baggård idag... Om de inte märks...
Imorgon tror jag att jag sover hemma... Om inte Fredrik verkligen vill ha mig här...
Då får jag passa på att dammtorka och förbereda innan städ och tvätt på torsdag...

Skit j*vla väder..!
Varför ska de alltid snöa då jag jobbar?!
Vägen blir så j*vla jobbig..!
Halt och snöigt går inte riktigt ihop... Och sen om man lägger till trötthet, är de då verkligen inge bra..!
Neh, sommar ska man ha!
Såg dock på vädret i morse, en front ligger över Ryssland som kommer att göra att de blir kallare hos oss, hur i rackarns vet de sånt..?
 Kan inte ryssarna hjälpa till lite, elda lite extra så de sätter fart på den globala uppvärmingen, så att vi får sommar året runt..!
Okej då..!
Veckan innan och efter jul får de vara vinter..!
Hahahaha..!
Undrar hur kallt de skulle ha varit om vi inte hade den globala uppvärmningen?
Huvva, den taken vill jag inte tänka på..!
:D

Neh, nu ska jag myyyysa med karln och vovvarna...
Se om jag får mig ett hörn på täcket..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0