Tror de iallafall..!

Jah, Baggård...
Då var man här igen...
Fredrik ska ha Biltema katalogen för att dräggla i, sen ville han bli klippt, så jag ska väl klippa till han..!
Hahahaha..!
Är lite smått kinkig på honom... Han skulle låna mitt diadem för att han har så lång lugg, han skulle sola, men fick inte ta en bild..!
Ååå..! Men en vacker dag ska jag lyckas..!
Mohahahahaaaa...!
Följde honom till Solkusten sen fortsatte jag min promenad med hundarna...
Skööööööönt ute är de..!
Dock börjar solen gå ner..!
Innan vi for hit så kollade jag på termometern... + 0,0... Jah, vet att de är + och -... Men de är skönt att se en temp som inte har ett minus framför sig..!
:D
De går mot sommaren! Lägtar till sommaren..!
Nu är den en vacker solnedgång över sjön... Man saknar då utsikten, de har man då inte i Nordmaling i gettot, men har då kvällssol...
Tror jag iallafall..!
Blor gött på sommaren..! Sitta med en kall cider... Mmm... MMmm.. Gott..!

Jah...
Imorgon blir de kanske IKEA... Ni kanske har räknat ut de när han skulle ha biltema katalogen...
Eller så har man kanske skrivit de i ett tidigare inlägg...
Börjar bli gammal, eller är gammal...
Hehe..!
Jah, IKEA är man väl sådär sugen på... Hellst skulle jag vilja på Dollarstore och kolla om man hittar nå billiga panellägder till rum och kök...
Hittar man inte så ska man kolla vad man kan gräva fram här...
Har juh min skattkista..
;P
Dock börjar den bli full som nå annat.. Har mååååånga... Men vill ha nytt... Ja... Jag är konstig..!
Hehe..!
Jah, har en känsla att jag tjatar på mycket om gardiner här... Men vill få bort julen helt..!
Har ioförsig nå roströda som skulle kunna funka i rummet, soffan har juh nå rostinslag, men de vet i rackarns...
Man får se vad de blir..!

Sitter och väntar på de rackarns räkningarna..!
Hittils har hyran och radiotjänst droppat in.. Men mer ska de väl komma..!
Ååå..! Kan man inte få de ibörjan på månaden..?
Men men...
Har mina aningar att de är tandläkar räkninen med, förnyade juh abonemanget då jag var där senast...
Ååå... Men bättre än att inte ha ett och få dyrräkningar..!
:D

Jah..!
Nu ska man dona vidare..!

Längesen jag hade en bild på sidan...
Ska se vad jag hittar...



"The evil eye"

Inte riktigt..
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0