En man i byrån..!

Nu har jag den rackarns låten på hjärnan igen..!
En man i byrån..!
Ååå!
Bort med dig..!

Aja, Vaknade för ca 1½ timma sen alldelens mör i kroppen..!
Lite hårdare säng än vad man är van vid..!
Jag är stolt över oss, vi låg läge i sängen och de var rätt mysigt, men när man skulle inta sovläge på riktigt så gick de inte så bra..!
Tråkigt nog parkerade Fredrik sig i soffan... Känns lite smått drygt att skaffa en 120:is hit...
Man klarar sig de få gånger man sover här..!
Hehe..!
Man får då alltid en flaschback från de good old days då man låg där men ett täcke..!
Då låg min intryckt mot väggen och förlorade täcket hela tiden, han är en riktig norpare då han sover...
Men de var mysigt de med...
Hmm... Kanske ska ha sängen längst med väggen istället?
Hmm... Får se om man vrider den så..!

Aja, idag är de nog inte mycket som händer... Tydligen blir de inge Nyåker för Fredrik... De trodde jag de.. Han ville nog bara hit för att hans broder är här...
Så nu har han fått prata utav sig lite... Och då betonar jag på lite, de har inte hunnit sätta igång riktigt än..!
Hahahaha..!

Neh, nu ska jag ta mig en limpa och slå mej ner i soffan...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0