Men Emma är stolt..!

Svårt att tro att jag skrev för nio timmar och femtiofyra minuter sen...
Tiden går fort som rackarns..!
Tur de ioförsig...

Jah...
Kroppkakorna är knådade och klara och de gäller krämen med...
Inte för att den är direkt knådad, men ni fattar vad jag menar...
:P
Nu är de städ och tvått som står på tur...
Snart är man inne på halvtid, en timma och tjugo minuter kvar..!
Hehe..!

Lutar åt att de blir Baggård idag med... Fredrik hade tydligen tolkat att jag skulle sova där hela denna arbetsperiod, så de var lättast att göra de, får juh vara med han och vovvarna..
Så man ska inte klaga....
Men hade man vetat de så skulle man ha gjort iordning mer hemma så man slapp springa runt och leta tvätt, aja, man lär sig..!
Ska bli mysigt, idag så skulle han verkligen försöka bädda om mig med fluff-täcket, om nu inte Blaze hinner före...
Go gumman min..!

Fredrik stog faktiskt vid spisen igår... Oooo... Kokade ägg, potatis och stekte fiskpinnar...
Sen fick jag göra äggröran, men de lilla kan man inte klaga på..!
Älsklingen min..!
Lärde honom att tvätta men, fick sätta igång maskinen alldelens själv, dock tror jag inte att han kommer ihåg vars man ska he tvättmedlet och sköljmedlet...
Men Emma är stolt..!
Fredrik var de med..!
Tror att de är då MINST fem år sen han startade en maskin..!
Go gubben min..!

Blev också LURAD igår..!
Klock-hell-vetet i sovrummet är inte riktigt klok..!
Gick en timma för sakta, så jag kunde juh ha stigit upp då den stod på tolv, men jag höll mej kvar i sängen tills den var över ett...
Morr..!
Men fick iallafall sova till runt två..!
:D

Neh, nu ska man göra sig värd lönen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0