MIA´S J*VLA GRILL!

För åtta år sedan blev vi ett par...
För första gången på länge ville jag fira de (vi brukar ta de på alla hjärtans dag)...
Var med en filur medans Fredrik var i Nyåker, köpte en ros och skrev +Bio +Mat...
Han ringde och sa att de blev på onsdag istället, så han de bar iväg till Umeå...
Han fick välja vars han ville äta...
Han tog min hand och sa: "Mia´s Grill..."
Jah, kanske inte de man tänkte, men ville han dit så skulle väl han få komma sig dit...

Så med plastbestick och en pratade unge vid bordet bredvid så firade vi våran åtta års dag...
Romantiskt va??
Iallafall fri refill och gratis dressing...
;P
Hmm... Skulle nog ha varit mysigare med de man hade planerat då man trodde att man inte skulle komma sig in...
Fläskfile gryta med kroketter och vitlöksbagette...
Men de får bli till en annan gång...

Vi och romantik klaffar inte riktigt...

Efter stan så for vi runt på de vanliga ställerna, hälsade på svärmor och sen bar de iväg hem...
SVIN KALLT UTE... Eller... De blåste som rackarns...

Inge fynd idag... Eller joh, fem pennor för tio kronor och... Jah... Vad mer..? Joh, plast äggförpackning...
Hehe, ser ut som äggkortong, fast i plast..!
Hahaha..!
Riktiga fynd, va?
Prövade BH:ar, men hittade ingen som kunde ersätta min favvis, får kolla om man hittar nn i Baggård...
´
Vad mer..?
Joh, då jag var ute på Nordmaling med filuren, så köpte jag go fika, sen köpte vi semlor på OBS (Fredriks eviga tjat om semlor är över), så nu har vi myst i köket med kort och fika..!
De var väl lite romantiskt?
Han lät mig inte vinna direkt, men vi hade de mysigare än på Mia´s Grill, ni kanske märker att jag inte kan släppa Mia´s riktigt...
Vem i sitt rätta sinnestillstnd väljer Mia´s Grill då man får välja mellan alla resturanger i Umeå?!
En M*lander..!
Hahahahahahaha!

Nu ser vi på nån krigs film, Fredrik har fått ta komando av tv-dosan i kväll...
Ska snart tippa omkull och hålla om min riddare i skinande rustning...

Tänkte bara avsluta med:
MIA´S J*VLA GRILL!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0