Ödet får bestämma...

De här är mitt liv... Jah... Ibland undrar man...
Men men...

Tredje natten nu, en ynka kvar, sen är de vardag...
Undrar vad man ska hitta på..?
Ska starta ledigheten med städ och tvätt som vanligt...
Dissade Fredriks lovord om att hjälpa till, då man vet hur de gick förra gången...
Hehe...
Bäst att göra de själv, då får man ha de som man vill..
Mohahahahaaaa..!
Sen funderar jag... Ska jag sova eller orkar man åka in?
Har en filur som är i Umeå, men om jag sover så har hon hunnit fara hem igen, de skulle vara kul att se na...
Men jag vet nog inerst inne att jag inte kommer vara så rolig...
Tycker då synd om Fredrik som ska måste vara med mig..!
Hahahahaha..!
Aja, får se hur de blir... Ödet får bestämma...

Neh, nu ska jag jobba...
Ska juh kännas att man gör sig förtjänt av pengarna man får varje månad...!
Hehe..

Ingen mat inatt, för ovanlighetens skull, har pickat och plockat istället...

Hoppas att ni snarkar på för fullt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0