Rackarns klocka..!

Ååå!
Halva dagen är bort..!
Rackarns klocka..!
Den går juh för sakta..!
Trodde att klockan var tio, drog mig till halv elva, men igentligen var den fem över ett!!!
Ååå!
Aja, har då sovit gott..!
Vi försökte sova i nittisen bägge två, men de funkade inte så himla bra, mysigt...
Men man kunde juh inte somna... Så Fredrik traskade till soffan... Men vi var nära...
Hahahaha..!

MMmm, ska se vad man ska göra nu, kanske en promenix...
Undara vad man ska äta, den stora fårgan är nog om vem som ska stå vid spisen, blir nog jag som vanligt..!
Hehe..!
Men vad ska man göra..?
Ingen som har förslag?
Frågar man Fredrik så får man bara höra: "Jag vet inte.."

Snart ska vi tillbaka till Nordmaling iallafall...
Håll tummarna att internet fungerar... Annars blir jag lessen i ögat..!
:/

Nje, här kan man inte sitta hela dagen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0