Tant Emma!

Varför ska vetrinärerna sändas på morgonen för?!
Gick förbi då de handlade om en hamster som hade en JÄTTE knöl på magen, så den skulle avlivas, slog mig ner och kollade en stund...
Huvva så jobbigt de måste kännas...
Knasigt nog så började jag gråta... För en hamster..
Och typiskt nog så larmade de... Så de var bara att tårka tårarna och försöka se glad ut..!
Hehe..!
Tur nog är de mörkt..!
Men hon kollade lite konstigt på mig och frågade om man var trött..!
Hahahahaha!
:P
Neh, längtar inte tills den dagen mina vovvar blir gammal och grå..!
Fy fy fy fy fyyyyyy!

Neh, ska tänka på nå mer gladare...
Slutar på några minuter...
Jaaaah, vet närmare en timma och fem minuter.. Men man kan juh också se de som 65 minuter, då slipper man den timman..!
Hahahaha..!
Förstår inte varför man längtar hem till tvätt och städ, men de ska bli skönt att få de bortgjort, sova, hämta hem karl och bara mysa i soffan...
Mmm.. De ska bli skönt..!

har fortfarande inte greppat att Lisa fyller 9..! NIO! Vill ha henne som 6-7... Inte 9!
Uh, snart är tonåren kommen... Om de nu inte redan är de... Dagens ungdomar börjar allt så himla tidigt..!
"Dagensungdomar" nu låter man som en äkta tant...
Tant Emma... Börjar mer och mer bli Tant Emma...

Neh, nu ska Tant Emma göra klart de sista...

Hoppas att ni har sovit gott och att ni sparade lite åt mig..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0