Torsdag?

Då så..!
Som jag förutspådde så luktar man fisk..!
:(
Som vanligt så skvättar man på..!
Men den är då klar och redo för att bli uppäten..!
Till och med varit smart att koka potatisen, så nu är de bara att kladda ihop kroppkakorna och så klart göra fruktkrämen såklart..!
Hade så tur att jansons, som jag ska göra sista natten, finns färdig i frysen...
Så då får jag passa på att baka..!
;D

Jah, skönt är de då att vara i farten igen...
Dock är man lite sliten för att man inte fick sova så mycket, men man får hoppas att man tar igen sig idag, även fast de är ovant att sova i Baggård...
Men men, man ska vänja sig med att sova lite överallt..!

Har att de är torsdag idag..!
Har att man ska jobba fyra nätter, men de är juh bara två till, sen är man ledig...
Blööööh..!
De menas att jag har städat en sak som ska egentligen städas på torsdag...
Åh nej..! Jag dör..! Hahahahaha..! Så farligt är de inte, har bara svabbat i tvättstugan..!
:P
Tur är så har man lite mer man ska göra innan dagen kommer, om man inte hade de skulle natten bli alldelens för lång och de vill man juh inte..!

Neh, nu ska man ta moppen och jaga dammråttor..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0