Tror att båda är rätt så envisa...

Me like Pink!!!
Tur att hon jämt är på RIX..!
:D
Är lite för snål att köpa CD, men när hon slutar spelas på radion, måste man nog investera i Fun house..!


Jah, ensam i lägenheten blev man..!
Var svinkallt i Baggård och sen brann Fredrik av då jag sa minsta lilla...
Då sa jag att de var bara att köra hem mig..!
Så de så!
Tror båda är rätt så envisa...
Var lite smått lessen att han inte hade hört av sig, men upptäckte nu att batteriet var slut på nallen och att han har MSN-trackat en...
Aja..!
Får se om han kommer hit ikväll eller imorgon...
Imorgon måste han då hit, hämta hundarna och lämna bilen...
Nu är han förhoppningsvis i Nyåker, men skulle inte förvåna mig att de inte har blivit av...
Är juh inte riktigt ensam, har juh mina små älsklingar som har hållt mig sällskap då jag har vaknat till under nattens gång...
Har då sovit som en kratta, men får ta igen mig ikväll, har då iallafall ingen tidig morgon på måndag..!
Hehe..!
Har då inte varit så kallt inatt, bra de, traskat ut i nattskjortan..!
Hahahaha.. Undrar vad grannarna tror..?

Tycker fortfarande att de ser väldigt kallt ut här inne, rackarns gardiner, får se om man hittar nå andra...
Tror inte att Fredrik märker att man har bytt..!
Hehe..!

Neh, nu ska man slappa en stund, mysa med vovvarna, sen ska man nog blöta ner sig..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0