En vinst ÄR en vinst!

Ett MYSIGT kalas har man varit på!
Barnen (Wille och Lisa) hade vattenkrig och självklart var jag med!
Jag vann nog, blev MINST blöt, men de kan juh bero på att jag gick till "den förbjudna zonen" (bordet) rätt så fort...
Men en vinst är en vinst..!
;D

Han verkade då nöjd med presenterna...
På två röda var pappret av...
Alltid kul, Lena hade sagt att hon skulle spara döskallen, men då hon gick för att hämta sax var de då försent..!
Hehe..!



Man vet då de är ett bra kalas då man kommer själv hem med presenter...
Fredrik hade inte fått sin födelsedagspresent än och jag hade tydligen gjort mig förtjänt av två kronor..!
Två mycket söta kronor..!
Är sugen på att ställa ut dem, men de går inte så bra då man är i Baggård...
Får se om man ska till lägenheten nå, Fredrik pratade om att sova där på söndag, så man får väl la se..
:P

Neh, nu ska jag dona runt på nätet..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Vilken fin döskalle! Du är så duktig på greja :-)

2010-07-10 @ 21:17:44
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0