Förklaring följer...

Måste kanske förklara mitt MMS...
(Bilden i de tidigare inlägget)

Kollade snabbt i garderoben här (Baggård) om man hade nå som man har glömt bort...
Hittade en klänning som jag köpte för typ två år sen men inte vågat ha p.g.a urringningen...
Men den är söt...
Tycker jag iallafall...
I övrigt så är de volanger, som jag gillar...

Kan man ha den på stan eller är de en fest-klänning..?
Funderar på om man ska ha trekvartsärms-kofta till...
Fredrik tyckte att jag skulle ha den imorgon (stan och bio), men jag vet inte...
Alla vet juh hur bröst ser ut... Igentligen... Men vem vill se mina bröst..?

Neh..
De var skönt att ha nå annat att dona på med, slippa tänka så mycket, nu ska man laga mat...
Potatisen står och kokar, sen blir de snitzel och bea...

Fredrik: "Den stora frågan om de små brösten... Eller?"
Emma: "Tack.."

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0