Kan man vara less på stan..?

Fredag...
Huvva vad veckorna går fort..!
Idag är de Umeå som gäller, sen är de nog Baggård i helgen...
Får se om man passar på att baka, bättre att passa på, mer utrymme och mer plåtar...
Ska iallafall ge mig på bullar...
Sen får man se om man duttar på med kakor..!

Fredriks klocka ringde för 2½ timma sen, dock så ligger han fortfarande och snarkar, medans jag som SKULLE snarka är uppe..!
Sötingen...
Bra att han får sova...

Fredrik frågade mig igår om de var nånstans jag ville gå..
När jag kommer att tänka på de så är de absolut ingenstans alls..!
Kan man vara less på stan..?
Är ju inne så mycket...
Skulle behöva komma mig till Ö-vik så att man uppskattar Umeå..!
Hahahahahaha..!
Får se om man tar sig dit nån dag...

Alldelens tomt i mina sparbössor..!
:(
Men nu har jag iallafall plats i dem, tidigare fick jag lov att ha en extra skål bredvid...
Illa då de inte ska räcka med två...

Neh, nu rör han sig!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0