Mmm!

Sovit nada inatt, men har slöat på morgonen och jag tror att jag t.o.m fick somna nån timma..!

Nu har man just skickat iväg karln och ska klura på vad man ska göra av dagen..?

De är farligt att vara själv..!
Mina fingrar har klickat in PYhobby och sitter och små gluttar..!
De har så fint papper..!
Vill ha!
Ska avvakta nån dag till...

Tillbaka till dagen..
Har voffsarna så jag funderar på att gå på djuraffären och köpa hundmat, men hur jobbigt är de inte att bära hem den då man har två hundar att hålla koll på..?
Hmm...
Får se hur de blir... Kanske tar de nån annan dag... Har nog så att de räcker...
Men ska nog ta mig en promenad, är juh så fint ute, synd att man är bränd annars skulle man sätta sig och sola på balkongen..!

Våra blommor på balkongen börjar att ta sig..!
Rosen som jag fick av Fredrik blommar verkligen..!
Riktigt mysigt...
Dock måste man torka av bordet, rackarns pollen!

Neh..!
Ska ta ett ryck!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0