Onsdag?

Jah...
Då har man varit i gång..!
Dammsugit, bakat och donat i köksfönstret..!
Hängt upp kronorna jag fick av Lena...
Nu luktar de mumma här hemma..!
Franska..!
Mmm..!

En mysig går kväll hade man..!
For hit rätt så fort, blev film sen promenad och sen film igen..!
Dock så vart man myggmat på promenaden, de var inte så kul..!
Men men..!

Jah..?
Vad ska man ta sig för nu då?
Brödet är för varmt för att pakiteras och hundarna är nyrastade...
När jag fått in brödet kanske man ger sig på att bada de små...
De har juh hjälpt till ibland då man har stått och klyvigt, så de är inte så fina i pälsen som de borde vara...
Jag får skämmas, inte för dem, de är så fina så...
För mig själv, måste bli bättre med badningar med dem..!
Hehe..!
Stackarna, de är nog nöjd att få slippa..!

Neh..!
Ska kolla om man sätter sig på balkongen och läser en sväng innan man påbörjar nästa...
Om man nu orkar..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0