Onsdag?

Jah, då vaknade man ännu en dag...
Natten gick fort, mycket att dona på med, var så springigt så jag rullade chokladbollar...
Tänkte att jag nog skulle bränna om de var nå som skulle in i ugnen...
Men men...

En ynka natt kvar...
Vad ska man sen göra på nätterna..?
Hoppas att man kan sova, annars är de vedervärdigt att ligga vaken och tänka...
Kanske ska övertala nån att ta semester, så man får jobba deras pass..
Hehe, neh...
Ska nog fixa de här med...
Tragiskt nog...
Måste vänja mig... Jobbar juh bara en helg till sen har man semester...

De är konstigt på vad man tänker på...
Man koncentrerar sig på fikat som ska vara på begravningen...
De är juh nått man kan "ta på", allt är ännu så overkligt, i min hjärna så är han på skolan...
Undrar vad man ska baka, om de nu VILL att jag ska göra de...

Neh, Fredrik är nog på väg ner till Nordmaling...
Lovade att köra grannen på banken...
Så de blir att samla sig tills han kommer...
Bryta ihop får man göra då man är själv...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0