Så de så!

Efter en mysig dag på stan är man i Baggård..!

Hann träffa mamma och Lisa en snabbis sen vart de en sallad på Mia´s Grill med svågern...
Köpte faktiskt leggings...
Blev tre par...
Svarta, vita och svarta med blommigt mönster...

Maxi, lägenheten för att hämta saker och nu sitter man här...
Tragiskt nog så glömde jag presenten, men som tur är så har vi juh vägarna förbi imorgon..
Ska juh på kalas...

Efter många om och men fick man fram sladden till klyven, så man har donat på med sådant med, hann väl inte klyva så himla mycket innan Fredrik kom ut och ville ha sällskap i soffan...
Men en liten del blev de iallafall, hann då klämma foten, men de ska man väl alltid lyckas med..!
Egentligen...
Hmmm...
Andreas är juh uppe och håller honom sällskap nu, så kanske man ska gå ut och passa på...
Eller?
Kanske stör grannarna..?
Neeeeeh, så mycket lever den väl inte om?
Neh, nu vågar jag inte..!
Aja..!

Nu har jag bestämt mig!
Jag kommer att ha klänningen med en kofta imorgon...
Så de så..!
Köpte två halsband idag också...
70% på 69.90, så de var juh nästan som fått..!
;P

Neh, dona på här och hoppas att de pratar utav sig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0