SKA FÅ MIN HÄMND!

Nu har man varit och traskat..!
Huvva så skönt de var ute...
Sen att man hade en charmig lite kille med sig gjorde bara saken bättre..!

Kakorna... Jah... Vad ska jag säga om de rackarns kakorna!
Morr åt dem!
De hede sönder min kära slickepott!
:(
SKA FÅ MIN HÄMND!
Och de fick jag då de gräddades..!
;P
Men den gick sönder bara för att jag bakade nå kakor som jag igentligen inte skulle baka..!
Men men..!
De blev luftlätta gaffelkakor...
Låter inte så goda, har inte smakat dem, Fredrik får stå för smakandet...
Tänkte göra havrekakor, men hade dock inge havregryn här, de är i Baggård...
Där gör de sååååå stor nytta..!
Hehe..!
Neh, får baka i helgen...
Är juh ett måste då de ska vara klart tills på torsdag...
Vet bara inte vad...
Känns liiiiite dumt att baka samma kakor som man gjorde på Marias begravning...
Hmm...
Aja..!
Jag försöker, de är väl de som räknas..?

Neh...
Nu funderar jag på att lägga omkull mig och läsa en bok...
Läste juh ut den senaste på en helg...
Nu har jag börjat på en ny, fråga mig inte vad den heter, men den är bra än så länge..!
Handlar om en sekt i Skåne, sann historia...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0