Söndag...

Nu har man fått tillbaka sömnen, kom mig inte riktigt upp då jag ville, men med tanke på vädret så var de lika bra att ligga kvar...
Jag som hade tänkt övertala Fredrik att fara på stranden...
Har juh inte doppat oss i år...
Mycket vi inte ha gjort i år, men med tanke på omständigheterna, så är de väl acceptabelt..?

Söndag...
Imorgon börjar min riktiga semester...
Pappa sa att han skulle titta förbi, skulle bara säga när, så....
När vill jag ha han..?
Hehe..!
Får sätta mig ner och prata med Fredrik...
Kanske ta de en dag då mamma är ledig, då kan juh hon och Lisa följa med också...
Om inte Andrea ska med också...
Aja..!
Man tar de som de kommer...

Jag vill scrapa!!!
Rackarns att man inte hade nån skrivare, då kunde man juh ha duttat på med sådant...
Men iofrösig så vet jag juh inte vad man ska skriva...
Har juh paket som jag ska slå in som står och narrar mig..!
Hehe..!
;P

På tisdag är de lön...
Känns gött...
Dock ska man snåla...

Rackarns vad vänster handen är svullen sen jag drog stock på stock på stock...
Får fortfarande inte av mig ringen och lillfingre-kotan är så öm den bara kan vara...
Men men, de blir väl bättre med tiden..!
Kanske ska göra som i mina handbolls dagar, tejpa ihop dem...
Neh..!

Nu ska jag se vad Fredrik gör...
Får se om man kommer sig till lägenheten..
Tänker då sova där inatt...
Dessa karlar ska iväg så tidigt imorgon, de har möte och de är juh bra att de pratar igenom saker och ting innan...
Så de är juh bra att inte jag är här och stör...
Men får se vad Fredrik säger om saken...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0