Torsdag?

Hmm... De sitter lååångt inne...
Men...
Torsdag?
Visst har jag rätt??

Mina planer för dagen var bada hundarna, baka nån kaka och en promenad...
Men hundarna är redan klar..!
Ronja lyckades skita ner sig på morgonpromenaden, så de var lika bra att sätta igång..!

Nyss skickat iväg kalrn...
Stackarn, han har de han gör..!
Själv sitter vi här alldelens blöta..!
Ronja lyckades ge mig ett par blöta pussar och lillan skakade utav sig..!
Gummorna mina!
Är så simpelt då man badar de i köket..!
Blir inte översvämning, som de alltid blir då de ska stå i duschen..!

  

Igår vart de juh som sagt bio..!
Trollkarlens lärling!
Mycket bra..!
Varför är de så att killar blir snyggare med åren??
Nicolas Cage var riktigt ögon godis..!
Hehe..!
;P



Var så sugen på en sallad igår, spelade ingen roll om de var på Mia´s Grill, bara de var en sallad..
Men när jag väl kom fram så visade de sig att de hade slutat med sallader..?
Va?!
Så de fick bli en fiskburgare...
Vilka muppar..!

Neh, ska sätta mig och kolla om man hittar nå läckert recept..!
Huvva vad de luktar blöthund!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0