Så de så!

Nu sitter man här bränd och fläckvis röd..!
Fattar inte var märket på halsen kommer i från...
Låg juh så att jag INTE solade den...
Koncentrerade mig på insidan på armar och ben...
Men men..!

Fredrik for till Baggård, efter en mysig förmiddag, så jag bestämde mig för att koppla bort allt och sätta mig i min egna lilla värld..
Så jag scrapade...

Upptäckte efter jag hade satt mina nya saker på sin plats (dock behöver jag köpa större låda till stämplar, de får inte plats) att jag hade börjat med ett kollage...
Hade helt glömt de..!
Men de passade bra..!
Som vanligt så duttar man mest med nya "spännande" sakerna, så idag har man hållt på med stämplar...
De kunde ni aldrig ha gissat va?!
Heheh...

Men men..
Här kommer de:
(Är en tattare på att ta bilder med cam:en som vanligt)


Som ni ser så är rubriken: GÖTEBORG
Och på bild har vi Fredrik...
Massvis med blommor, var ett rappel att dutta dit, men jag tycker att de funkade och blev relativt bra...
Rubriken klippte jag ut, hittade inte nå papper som passade i färgen, så jag tog ett blått och färgade dem med stämpeldynan..
Man får inte vara dum...
Har ritat med guld/gul penna runt om bokstäverna, kändes lite mer somrigt...


Här har jag stämplat!
Mina nya clear stämps fungerade MYCKET bra!
Jag är nöjd med mitt inköp!
(Bättre än de som är på kloss, först och främst ser man vars man stämplar och sen tar de ingen plats!)
De står: Emmas Vinst
Och sen är de en krumsidull...


Fortsatt med stämeln...
De står: 2009
Och samma krumsidull som jag använde mig utav tidigare...


(Längst upp på papperet)
Fortsatt med stämplingen...
De står: GOD och GLAD
Lika här med krumsedullen...
Själv klart så måste de juh stå så, då de är en Kexchoklad han håller i..!
;)
Som vanligt har jag duttat glitter på blommorna...
Denna gång blev de baby blå, fast de ser mer ut som is blå...
Men men...
Tycker att stämplingen blev bra, de smälte in med bakgrunden och man måste kolla extra noga för att se de, kunde ha valt en starkare färg... Men jag tyckte att de skulle förstöra, då allt annat är så dovt...
Så de så!

Nu vet man inte vad man ska göra..
Kanske TV eller man kanske ska fortsätta att läsa bok...
Hundraåringen som kröp ut genom fönstret och försvann...
Har inte blivit så himla mycket bokläsning, men man ska skärpa sig...
Har gjort så mycket annat...

Neh!
Kanske en promenad..?
Verkar vara uppehåll...
Har regnat av och an idag...
Så man har inte vågat sig ut...
Aja..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Snyggt :-)

2010-07-01 @ 21:33:00
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0