Kollage:

Nu har jag suttit och pysslat, får se om man får in en bild, mobilen verkar inte vilja skicka...
Aja...
Är fortfarande inne i en stämpel period och de märks!
;P

Gav upp att skicka in ett MMS, så jag försöker på cam:en...



Som ni ser så är de Ronja som fick plågas lite..!
;P



Tyckte att de såg lite tomt ut mot slutet, då rev jag en kant och tog samma papper som är vid bilden.
Stämplat dit "RONJA" och en krumsdull...
Använde mig utav gul stämpeldyna..
Stämplade runt kanterna, syns inte så bra...





Som ni kanske ser så står de ""UTANFÖR STUGAN" på den övre och den nedre "PÅ CAMPINGEN I ULLARED"...
Även här har jag stämplat en krumsidull i vardera...
Knöt en rosett med två band och gjorde en ram..
Banden kom från min nyköpta tröja, de är dom som ska hålla plagget på galjen, men brukar alltid klippa bort dem och istället för att slänga så kan man juh använda dem..!
;P
Och för att inte glömma, duttat gult glitterlim i blommorna...

Så!
Nu ska jag rasta hundarna och sen hoppa in i duschen..
Kanske en längre prommenad efter...

Nu kom karln hem... Ska ge honom en kram innan han far...

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

säg till om du vill ha sällskap på promenaden sen, om det är uppehåll vill säga...

2010-07-27 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0