Varning PMS!

Efter en UNDERbAR dag ska man snart tacka för sig...
Ska först se en film...

Blev Umeå, dock inte grillning, utan bio..!
Shrek, mycket bra..!
Synd bara att den bara går på 3D då man vill ha den på engelska..
Men de funkade väl..!

Dagen har man spenderat vid klyven, inte blivit så mycket annat, blev klar med de som var kapat...
Bränd blev man på köpet..!
Jag som var så nöjd att bond-brännan var så gott som borta, men den är tillbaka nu, så de blir nog att lägga sig i solarium igen..!
Måste vänta på att brännan får lägga sig, öm, men man får skylla sig själv..!

Somnade en stund i soffan, väktes av lite vatten i ansiktet...
SJÄLVKLART måste man juh ge igen, så jag tog en tredjedels full tillbringare och när han stog med ryggen vänd mot mig och pratade med sin bror var de bara att tippa ut..!
Mohahahahahaaa!
Fort så var de gjort och nu är man kvitt..!
;)

Är i Nordmaling nu..!
Känns skönt!
Får se vad som sker imorgon, men tippar på att jag blir kvar...

Har kommit fram till att man har PMS..!
Har inget humör alls och då är stunden snart inne för... Jah... "Det"...
Kan inte vara lätt att vara Fredrik nu..!
Hoppas att han förstår...
Annars får han smita undan till Baggård under tiden man är som värst..!
Hehe..!

Neh..!
Nu ska man se filmen, nå bil-film på... Jah... Vet i rackarns vilket språk... Så man är juh sååååå sugen på att se...
Märker ni att jag var sarkastisk..?
Hehe..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0