Vars är solen?

Då har man vaknat för denna dag!
Yeeeeh...
Fick sova en stund iallafall, dock är sängen alldelens HÅRD, så man är öm i axlar...
Men de funkar nog..!

Var super trött på morgon sidan och då man vill ha nå att göra då är alla lugna...
Men jag donade på med lite smått och gott..!

Lasangen fanns i frysen...
Jag som var så peppad...
Men inatt så blir de kyckliggryta..!
Yeeeeeeh!
Imorgon så är de paj (tror jag då..)!

De verkar då tomt i Baggård...
Vaknade utav att Fredrik vred om nyckeln, så han är nog på väg till umeå, eller så är han nån annanstans..!
Inlåst är jag då...
Men jag kan smita..!
Hehe..!
Han har inte räknat med att man kan öppna inifrån..!
Hahahaha..!
Neh, skämt åt sido...

Vars är solen?
Lika bra de, då slipper man oroa sig om ute blommorna i lägenheten, lite självvisk kan man väl få vara..?
Okej då..!
De kunde vara sol överallt UTOM två moln som skymmer mina blommor..
Nöjd..?
;P

Visst har man härlig humor?
Kanske märker att man är trött?
Har nog inte vaknat ännu...

Neh, magen knorrar och jag ska kolla om man hittar nå smarrigt...
Måste även efterforska om de finns nå att äta till middag...
Får se om de blir kyckling...
Kyckling och fläskfile är typ de ända man har här..!
Så man blir bortskämd..!
Hehe..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0