Visst är de lördag idag..?

Jah...
Vad ska man skriva..?
Hmm...
Har lite smått tråkigt, eller är rättare sagt trött...
Funderar på att lägga mig och läsa bok, men då har jag ingen bok kvar att läsa..!
Åååååååååååå!

Idag har man bara stått i köket, har man inte bakat så har man diskat och har man inte diskat så har man lagat mat...
Men bullarns tid är över och de är nog ett tag till innan man ger sig på dem igen..!
Mohahahahahaaaaaaaaaaaa!

Är i pysslar humör, men har inget här ute att pyssla med...
Imorgon ska jag nog ge mig på nå kakor, annars har jag inte så mycket annat som jag ska göra...
Får se om man kan nalla lite kall-kaffe av kaffe-monstret där nere..
Eller så får jag ta då han inte tittar..!
;P
Den rackarn hotar att lägga en groda i sängen..
Men har förklarat för honom att då kommer han vakna upp med en fisk som sängvärmare..!
Hehe..!

Huvva...
De är grodor/paddor på gården, man måste verkligen se vars man sätter fötterna...
Vill inte halka på en sådan..
Dock bara sett en idag, men de är en för mycket...
;P
Pratade med Lisa via MSN (JA, JAG ÄR GAMMAL) och hon sa att jag skulle passa mig, de kunde juh vara en drömprins...
Mitt svar var att då måste de ha varit din, jag har juh hittat min..!
;P

Visst är de Lördag idag?
Jooooooh...
De är lördag, annars skulle vi ha varit en sväng till Umeå...
De är nedräkning här i Baggård...
På måndag är de nån som fyller år!
Hehe..!
Gam-Gubb..!
;P

Neh..!
Nu ska man rata sig lite på nätet sen ska man se vad man gör...

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0