:D

Hemma efter en HÄRLIG dag!

Stan, äta, mamma, Ersboda, stan, bio och sist men int minst Maxi...

Bion var bra, tror att den hette I min vildaste fantasi...
Fredrik hade sett den tidigare. fråga mig inte varför vi såg den, fanns inge annat och han var super sugen...
Ensam på bio igen..!
Fredrik lyckades att drutta..!
Rackarns att de inte fanns nån annan som såg..
Han skulle ge mig en snabb puss och sen sätta sig, men man måste juh tänka på att stolarna fäller juh ihop sig och där satt han på golvet..!
Hehehe..!
Fort upp igen och alldelens röd..!
:D
Emma gillar de!
;P
Mycket kul var de!
Mohahahahahaaa..!

Blev lite granna i min kasse...
Köpte tre böcker på Maxi... 3 för 99...
När ingen annan ser
Om de så skulle kosta mig livet
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Alla tre ska vara sanna historier...
Så får se om nån är i min smak...
Den jag håller på med nu är lite små seg...
Får se om man lägger den längst under i högen...
Sen blev de två underlägg till hundarna, hittade genomskinliga med svarta runda fläckar för en tia styck på Åhlens som passar perfekt i köket...
Har juh tydligen ett runt tema där som bara har kommit fram från ingenstans..!
:P
En vit gel penna till scrapandet och sen tror jag inte att de vart nå mer..?
Hmm..?
Neh, tror att de var allt..!

När vi var på SF läste jag detta i en tidning:
"Hårizont är en av de första i Sverige som nu an göra underverk med ditt frizziga hår!"
Är som sugen..!
Tydligen heter de Kreatin complex...
Man kan youtuba och kolla...
Är lite smått sugen på att testa efter sommaren...
Ska hålla i 3-5 månader...!
:D
Så man kanske KAN bli rakhårig, ett tag iallafall..!
:P

Neh, nu har Fredrik laddat med en film!

Imorgon är de nog tillbaka till vardagen, Fredrik till Baggård och jag ensam med vovvarna...
Köpte hem mjölk så man får se om man ids baka...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0