...

Jah!
Skit trevligt hade man!
Dock så vart mitt hår inte så platt..!
Men men..! En timmar jobb försvann på tio minuter..!
Aja..!
Men de var riktigt kul!
Nu har man fått festa i garaget och sett hur hon bor...
De har som vi dubbelt boende...
De har då fått till de skit fint!

Oj oj oj...
Jag tror att de blev nån wiskey för mycket, men de funkar..!
Har varit vaken av och an inatt, eller man ska väl säga på morgonsidan, då Fredrik brummade väg till Baggård tog jag till boken, men jag kom inte långt innan man somnade..!
Synd bara att man inte stannade längre...
Tror att vi for runt elva halv tolv, men man ska juh tänka på gubben också, kan juh inte vara så kul då alla blir sllt fullare..!
Hehe..
Sen var Lisa med... Så de åkte med oss en bit... Lånade deras toa sen fortsatte våran resa till Shell där Fredrik bjöd mig på en korv...
Sen kom man hem!
Skööööönt!
:D

Nu ska man se vad man ska göra!
Hmm...
De var en bra fråga...
Återstår att se..
Ska då kklä mig och reda ut tovan till hår...
Kanske börja med en promenad..?
Eller kanske ta bort sminket..?
Hahahahaha!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0