Härligt!

Efter rader av konstiga drömmar så gav jag upp...
Vaknat till lite nu och då, men somnat om lika fort igen..!
Skööönt!
Fattar inte vars de kpnstiga drömmarna kommer ifrån..?
Jah, hoppas att de blir bättre.. Men ioförsig är de juh kul att de händer något..!
Hehe..!
Ja, jag vet att jag är knäpp!

Sista natten börjar nu!
Neeeeeh, men tänk om man fick fara och göra bort den..!
Hehe..!
Men sista natten börjar ikväll...
Att denna helg har gått fort, kan jag inte annat än hålla med om!
Tror att de var Baggård-trippen på midsommar som gjorde de, att en omväxling kan göra så mycket..!
Känns inte som om dagarna har haft 24 timmar, känns som om de har haft 17..!
Härligt!

Imorgon får de regna!
Lite ego, men de får man väl vara ibland?
Annars så var torsdag lovande om man ska följa Klart.se..
OM de är dåligt väder imorgon så blir de hem, snöra in tvätten, hoppa in i duschen, hänga, fara till Baggård och sen brummar man söder ut!
:D
Jag får sova i bilen..!
:P
Alltid kul att vakna på Dollarstore..!
;P
Alltid och alltid, vi har gjort detta EN gång, så man är juh inte proffs direkt..!


Neh, om man ska ta tag i saker och ting...
INGET på TV så lika bra att göra bort dammsugningen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0