Hehe..!

Oj oj oj!
Ont i magen som må duge..!
Inte skönt alls..!

Men men..!
Har juh nå roligt att se framemot ikväll!
:D
Synd bara att de ska vara så långt att köra... Men skönt att man få ta med sig vovvsarna, så slapp man lämna dem i Baggård..!

Fredrik skulle ringa och väcka mig kl 10, men icket...
Han smög iväg i morse, skulle passa på att pilla på i Baggård lite innan man far...
Men jag har nog inte så brottom...
Blev klar med kortet och jag känner mig att jag kan nog inte göra så mycket på de nu...
Bara bära eller brista..!

Fredrik har haft roligt med mina KRAM bokstäver...
Igår blev de MR. Ka och nu står de MARK...
Undrar om han ställer tillbaka dem eller om man ska måste plutta dit dem själv..!
:P
Tur att man inte köpte nå längre ord..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag nog börja platta håret...
Hundarna blev juh klara igår så nu får man koncentrera sig på sig själv och sina värkar..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0