Hoppidihopp!

Inte en människa har man sett, men har pratat med några på MSN, så nu vet man att man inte är ensam..!
Hahahahahaha!
Nästan att man ska ge den första man ser en kram..!
Hehe..!
Neh, de var konstigt imorse...
Ingen var i rörelse, bara jag...
Annars brukar man juh möta mååååååånga...
Var beredd på att möta nå med blåa ljus, men inte ens de...
Möter nog farbror polis ikväll istället..!
:P

Nu då?
Tillbaka till vardagen för mig iallafall..
Ska kolla om man orkar göra så mycket mat, blir nog frukostbröd...

Funderar på att göra bort dammandet idag, så slipper man imorgon, då har jag fått för mig att jag ska dammsuga..!
Hehe..!
Och på måndag blir de tvätten...
Att man ska måsta göra denna sk*t varje vecka?
Men men...
Bra med rutiner..!

Sånt här väder ska de juh vara på måndag?!
Rackarns!
De kommer nog vara sol hela veckan..!
Men men, då får vi skjuta upp de, annars kan juh Fredrik ta med sig en eller två av sina bröder så kan jag vara hemma med hundarna...
Eller så ta man med en som får sitta i bilen med rutorna helt nerdragen..!
Hahahahahaha!

Blev en paj inatt...
Nån ny...
Man gjorde ett pajskal som man smorde med smällt chocklad, sen vispade man vaniljvisp och granerade med skivade jordgubbar...
De jag kan rekomendera är att använda ljusblockcjoklad, hade bara mörk och de ser näääästan ut som om kanterna är brända...
Skulle inte förvåna mig att gammlingarna som ser dåligt tror de..!
Hahahaha..!
Påpekade då att de var INTE brända till personalen då jag gick imorse..!
:P

Vet inte vad jag ska göra idag...
Ingen har gjort ett matschema inför midsommar, men risgrynsgröten går då inte att komma ifrån...
:P

Neh!
Kan inte sitta här hela dagen!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0