Jag är sjuk... Host host...

Igår så gapade man och idag ska man sära på benen..!
Blöööh!
Inte för att de är så himla farligt, men man drar sig för att göra de...
Tänkte boka om tiden, men de har inga tider.!
:(
Men men, ska nog gå bra!

Gick bra hos tandläkaren igår, han sa att de hade blivit bättre (vilket de har) och sen att vi skulle avvakta till hösten..!
Skönt!

De var så typiskt igår..!
När jag väl kom ut till balkongen så hade de börjat blåsa och solen låg bakom trädet, då var de bara att gå in igen..!
Men men..!
Somnade till och väktes av två glada hundar!
:D
De är juh inte fy skam de heller!

Vill inte!!!
Ska snart hoppa in i duschen!
:(
Jag är sjuk... Host host...
Tror ni att de tror på de?!
:P

Neh..!
Har en snarkandes söt liten karl här vid sidan om!
Bra att han får sova ut..!
Hundarna ligger utsträckta och jag tror att Ronja håller på att jaga, hon springer då..!

Ååå!
Fick sms påminnelse om cellprovet!
Vad då plåga?!
Hehe..!

Neh, nu ska jag sluta gnälla och ta de som en (hmm, jag kan inte säga man) kvinna!

Tänk på mig idag!
Hahahahaha!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0