Just satt mig.. Har slavat vid...

Just satt mig.. Har slavat vid spisen.. Hehe.. Inte riktigt, men nära på.. Gjort potatisgratäng och fläskfile och nyss gjort klart en tårta som jag kom på att jag skulle ge mig på.. Hoppas att den smakar, använde mig så lite utav socker som möjligt, måste ju tänka på diabetikerna.. De får klä den alldelens själv, vågade inte nalla av jordgubbarna som de ska ha till efterrätt imorgon.. 3.. Okej då.. Halv 3.. 4.45 kvar tills man får sova, iallafall sluta.. Ska ställa klockan lite tidigare idag.. Duscha och sen blir de Baggård för lite firande, eller iallafall mysigt sällskap! Bokade stuga igår..! Dock vart de sent.. Vi var ju sent ute så man ska vara glad att man ens fick en stuga.. Tror att de var den 16 augusti.. Börjar jobba den typ 26.. Men de blir en vecka, eller vi kommer en måndag och far på fredag.. Inte illa va? Så nu har man ett datum att längta efter.. Och planera sommaren.. Dock är de typ bara de som kommer att ske.. De och auktioner.. Men de är inte fyskam.. Ne, ska gå och kolla i tvättstugan, nå måste de väl finnas att göra.. // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0