Meep!

Gäsp gäsp!

Kom mig inte upp imorse..!
Lika bra, ska juh jobba inatt, så Fredrik fick fara själv till Umeå..!
Har beställt en låda till mina scrapblommor, de blev juh överfyllt i två stycken så mina band fick hoppa över i en påse..!

Jah, när Fredrik kommer så blir de nog att fara till baggård rätt så fort, men jag tror inte att han har så brottom i stan, han skulle hjälpa en filur att byta däck på cyckeln, vet i rackarns vars de skulle och lämna in den...

Jah? Jag då?
Hmm...
Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag nog traska med vovvarna..!

Skönt att jobba igen...
:D
Dock så skulle man nog kunna vara ledig på söndag, Fredrik fyller år och vi firar våran förlovningsdag, förlovad sen 2003...
Men men, vi skjuter upp de tills på måndag!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0