Morr!

Nu är jag less..!
Lika bra att fara och göra bort sina timmar så man får sova..!
Ååå..!
Hatar att bara vänta på att klockan ska gå..!
Har inte fått tag i Fredrik, har inte försökt så mycket, han har nog de han gör...
Klättrar snart på väggarna..!
Om man ändå kunde få fara och jobba så har man nå att göra...
Liten del av mig tycker att de är skönt att de är möte imorgon, en annan del inte...
Kommer ändå vara hemma vid fem och då har man sina timmar själv igen..!
GALEN!
MORR!
Kunde inte mötet börja senare så får man sova ut och fara och jobba direkt..!

PÅ lördag har man blivit bjuden på grillfest i Ånäset, men jag tar mig inte dit...
Fredrik var inte sugen på att fara...
Jah, bara att gilla läget...
Får prata med mamma och höra hur dom tar sig fram och tillbaka, men då har jag inte kommit mig hela vägen...
Måste juh ta mig till Nordmaling med...
Suck...
Jag som VILL fara!
Går bussar, men då måste man traska till E4:an runt tio och de känns inte kul..!
Men men...
Får se vad som händer och fötter...

Neh, nu ska jag sluta kinka mig och återgå till TV-tittandet...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0