Peep peep peep peep!

Varning...
Jag tror att jag har PMS!
Hmm... Kom igen och mucka med mej..!
Hehe..!

Ja, vad har man gjort...
Fredrik ville på en promenix och han lovade att de inte skulle regna...
Hann bara förbi Statoil så öste de ner, så de vart att gå den närmaste vägen hem...
Blaze var inte nöjd..!
Men men..!
Med jackorna på tork sitter vi ner sjuket i soffan och myser...
Om man kunde tagga ner... Kan inte vara lätt att vara Fredrik nu...
Men förmodligen så går de över..!
Hehe...
Brinner av för de mesta, men han får skylla sig själv, han retas ganska bra..!

Vad mer?
Har suttit och pysslat ihop ett kort åt min moster, är inte riktigt nöjd, får se om man fixar lite till imorgon...
Svårt att koncentrera sig då man har så snyggt i soffan..
Jag blir så tveksam då man har nån som sitter och halv kollar på en, inte för att han är så intresserad..
Aja..!

Imorgon, eller man ska väl säga idag ska man på grill fest..!
Moster har fyllt 50...
De trodde jag inte, hon kommer alltid vara 38 i mina ögon...
Huvva vad jag tyckte de var gammalt då jag var liten...
Men nu är de inte långt borta för min del..!
Känner mig inte ett dugg vuxen, dock har man samlat måååånga vuxen poäng under året och fler kommer de nog att bli..!
;D

Neh, nu ska man tippa omkull på min mysiga mage..!
Hoppas att sängen nalkas snart, man är övertrött så man är pigg!
Undrar vad man ska ha imorgon?!
Oj, de har man inte tänkt på...
Plattat hår iallafall...
Men annars vet man inte... INTE högklackat, fortfarande skavsår sen senast...
Hmm.. Run DMC lillet och skjorta...
Hmm...
Eh, jag kollar imorgon..!
Orkar inte bry mig nu..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0