Så här:

Fara hem - Klart
Snöra in tvätten - Klart
Duscha - Klart
Hänga tvätt -
Baggård -
IKEA -

Min "to do-list"..!
:D

Sakta men säkert betas den av..!
Har håret kvar, men har liiiite tid innan tvätten ska hängas..!
:P

Kände mig lite extra somrig så jag ser ut så här:



Ser ni fäääääärger..!
Hehe..!
Sakta med säkert...
Har ett brunt linne under nätlinnet..!
:P
Ska ha en svart kofta...
Man kan inte alldelens vara helt färgig..!
Hehe..!

Typiskt nog så förstörde jag strumpbyxorna...
Man ska vänta tills man torkat, men jag lär mig aldrig..!

Neh, nu har jag tio minuter på att få upp håret...
Blir flätat tills vidare så får man släppa ut de då man kommer fram..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0