Varning för depp!

***GÄSP***

Höll mig i sängen så gott jag kunde men steg upp för en halv timma sen..!
Sovit som en KRATTA inatt!
Vet i rackarns vad de har varit..!
Blööh säger jag bara!
Skönt nog så jobbar man inatt och då slipper man sova!
Undrar vad man ska laga..?
Hmm...
Återstår att se...
Har inte idits kollat... Sen kan de juh ha börjat på de nya matschemat..!
Men men!
Inte vara negativ nu..! Huvudsaken jag slippe fiskgratäng för denna gång..!
Hehe..!

Neh!
Luggen står rakt ut..!
Rackarns hår!
Morr!
Ska hoppa in i duschen och ge de en omgång den sent kommer att glömma..!
Hehe!

Igår kväll blev de en tväris till Umeå...
Skulle köra hem en filur, så vi hann bara med Maxi, just precis...
Hade våra minuter innan de stängde...
Sen blev de TV-spel och annat mys så man la sig tidigt..!
Att man aldrig lär sig...
Aja!
Man har juh "sovmorgon" nästan varje gång man jobbar...
Förutom nu på onsdag..!
Har möte, så de blir att ställa klockan på 12...
Men de är juh bara en natt kvar sen är man ledig efteråt..!
Sen är jag juh inte där än, så man kan förtränga de så länge..!

REGN!
Vill INTE ha regn!
Hade tänkt mig på en promenad innan de bär av..!
Fredrik tog vovvarna till Baggård, vet i rackarns vad han ska göra där, men de är väl någe...
Sen ska han lämna bilen för att senare fara på bio, fick förhandsvisningsbilljetter på nån film som han ska se...
Tråkigt... Inte så jag menar, men bara tråkigt att man inte får träffa honom...
Känns lite drygt, man träffar honom så sällan nu, han är mycket i Baggård och kommer hem vid 11 på kvällen (då förstår ni varför man håller sig vaken på nätterna... :P)...
Och nu när man VET att man verkligen inte ska träffa honom på tre nätter och får bara se honom i farten känns de ännu mer drygare...
Aja, bättre än ingenting...
De har de de har att göra, bättre att ta de lungt och sansat så att de inte ångrar nå...
Skulle inte vilja byta med honom..!

Jag får intala mig att dagarna och nätterna rusar iväg och att de snart är torsdag..!
Torsdag torsdag torsdag, går de fortare om man upprepar de?!
Hehe..!

Jag får nästan skämmas..!
Är juh van att ha hundarna alldelens för mig själv...
Nu innan jag steg upp låg jag och pratade med, vad jag trodde var Blaze, men visade sig vara en mindre kudde under en stor kudde...
Jah, de tog sitt tag innan jag fattade de...
Tyckte att hon låg alldelens för still för att ha nån som pratar med henne..!
Ja, mitt liv ii ett nötskal..!

Neh, nu ska man klura ut hur man får in MMS bilder på bloggen...
Har bestämt mig att tävla med mitt senaste...
Inte för att de blev riktigt hundra, bara kul att testa och kolla...
Ibland kan man juh ha tur..!
:P

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0