**YEEEEEEEEH**

Väktes av en barnvakts-sökande filur..!
Så de var bara att pallra sig upp och dona på innan lill-karln skulle komma...
Fredrik snarkade så gött, så man var nära på att krypa ner..!
Men de gick bra, nån alvedon, så var man uppe..!
Hehe..!

Fredrik brummade väg till Baggård och kvar blev jag med en pigg liten sak och två hundar som undrade om han verkligen skulle stanna..!
Hehe..!

De gick bra..!
Han hjälpte mig att diska... Eller han blötte mest ner diskbänken, men han var road..!
Hehe..!
Sen fick de dela på smörgåsrån...
Vovvisarna älskade dem också, men han var inte så inne på att dela med sig, så de fick sin egen..!
Och SJÄLVKLART så måste han juh få sig en liten glass..!
Hehe..!
Hade en som gått sönder så han fick sig lite isglass och de var MUMMA!
:D
Hehehe..!

När han väl höll på att plaska på lite i diskhon så kom jag på den smarta iden om att bada hundarna i den sen..!
Sagt var gjort!
att man inte har kommit på de tidigare?!
Gick SUPER bra!
Där får de plaska på härdanefter!
Man höll sig rätt så torr..!
;D

Jah, vad ska man nu göra?
Medans man väntar på att älsklingarna ska torka, så man får kamma igenom dem..?
Hann pillra på med mycket då jag var barnvakt...
Han fick göra rätt för sig...
Disktrasa och kladda på köksluckorna så nu är de torkade som jag hade tänkt att göra..!
Hahaha..!
Man ska inte vara dum, inte barnarbete om de inte får betalt..!
Hehe..!

Neh, ska dutta runt på nätet sen får man se om man snarkar en stund..!
Har huvudvärk som in i rackarns, igår kväll förlorade jag synfält...
De blev svårt att somna, men när jag väl somnade så sov man på..!
Fredrik förflyttade sig till soffan, jag snarkade nog, liiiite förkyld..!
Hahahahahaha..!

C U!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0