Yeeeeey!

Jag hann ikapp till sist!
Götta!
Nu känns sängen verkligen SKÖN, dock är de nån timma bort, men längta kan man väl?
:P

Detta var en natt som kändes som ett maratonlopp, skosulorna nöttes nog ner några millimeter..!
Hehe..!
Men de är juh bra att man känner att man lever, hoppas bara att jag kan sova idag, skulle vara perfa..!
:D

Oh så skönt att få sova!
Mmmm..!
Medans ni andra sliter med de ni gör så ska jag ligga och bubbla på...
Undrar vad man ska äta idag?
Hmm... De var då en bra fråga?
Ska man orka göra begette, eller ska man bara ta en smörgås..?
Ingen som orkar komma och äta med mig... Hatar att laga mat åt en...
Aja, de återstår att se vad de blir för mumma..

Märks väl att man är trött?
Som jag babblar på..!

Pärlan är genom besiktningen!
Yeeeeeeey!
Känns bara götta!
Nu kan man inrikta sig på nästa sak... Hmm... Vaccinera hundarna?
Jah, kanske de...
Dock får de nog vänta tills nästa månad, har så mycket denna, eller om man tar de på statoilkortet så kommer de juh på nästa månad...
Man ska juh inte vara dum..
:P

Neh, nu ska jag kolla om de är nån som är vaken så man har nå att göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0