Äntligen hemma!

Då är man ÄNTLIGEN hemma..!
Sköööööönt!
:D

Lång dag..!
Hann scrapa lite innan man for och hann köpa lite blommor och glitter lim då man var på stan..!
:P
Hon i kassan kollade lite konstigt på mig med tanke på jag var där inne och köpte album, pärlor, blommor och glitter lim igår..!
;P
Men men, de ska väl vara glad..!

Dagen har bara gått bra då den väl startade...!
Seg och dragen, men när den väl satte igång så gick de fort..!
Tandläkaren...
Jah, vad ska man säga om den timman..?
Han har tagit till de tunga artelleriet..!
Kortison behandling i sex veckor..!
Men han klagade inte på nå!
Tog bara bort lite tandsten..!
:P
Fick mig en chock då jag hämtade ut de..!
295kr!
Tur att jag var smart att ta ut pengar innan!
Jag hade räknat på en hundring..!
295kr!
Rackarns!
Nu är de bara att de blir bra!
Får inte äta chilinötter..!
:(
Men de ska jag väl kunna klara mig utan..

Neh, nu börjar snart TV-kvällen!
House och Couger town!
:D
ME LIKE!

Ser fram emot en hemma dag imorgon... Skicka iväg Fredrik så man kan pyssla på innan man ska hitta på nån middag..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0