Dagen?

Ooo vad plånboken fick arbeta igår..!
Mycket mysigt hade vi!
Härnesand och Dollar$tore, hittade saker för exakt 150 kronor, fråga mig inte vad...
Sen bar de iväg till Sundsvall!
Fredrik började på biltema medans jag satte iäf till Panduro..!
Lite besviken blev jag, hade juh inget, de är illa att konstnärsbutiken i Umeå har mer saker..!
Men hur som helst lyckades jag få ihop för ca 300..!
Hahaha!
Man kan då lyckas med allt!
När vi var klar på våra ställen så traskade vi över på IKEA!
:D
Köpte en hylla, fyra lådor och DL-mått, så jag kom undan med att nalla Fredriks påse!
;P
Sparade juh en krona..!
Man ska juh vara ekonomisk!
;D
Efter IKEA blev de gallerian!
Köpte en tröja och tre par örhängen...
Sen fick jag två nallebjörnar av Fredrik..!
Visst är han mysig?

Direkt hem, skulle ha gjort mat, men de fick bli fika iistället...
Ingen var hungrig...
Får ta igen oss idag, fläskfile, mmmm!
Ni är välkommen..!

Uh, vad gör man vaken nu?
Ännu värre, vad gjorde jag vaken för 40 minuter sen?
Vaknade då Fredrik brummade till Baggård, orkade inte följa med...
Men skulle behöva de...
Klippa klorna och klippa Fredrik..!
<rackarns vad hans hår växer FORT!
Men men, får se om man far imorgon..!
Fredrik far så RACKARNS tidigt..!
Men då kan juh han riktigt sova och då är de juh roligare för honom att göra nå istället för att vänta på mig att vakna...

Så...
Dagen?
Fick ihop hyllan igår och fick till de rätt så bra...
Sen sorterade jag skräp-sakerna så de är också gjort...
Hmm..
Hoppa in i duschen och sen sätta sig och skräpa...
Sen hoppas man på bättre väder så att man kan gå en promenix med vovvarna..!
:D

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0