Emma vill inte!

Efter tre timmars sömn och möte så är man ganska mör, men ändå pigg..!
Men man kan juh räkna med att de kommer att vara segt inatt de kan jag nog lova..!
Jag och janssons kommer nog ha kul ihop..!
:P

Jag kan nog medge att jag har en rätt så bra chef..!
Hon fårgade om vi skulle samåka så gott de går...
Jag sa att jag kunde juh skicka ett sms och höra..!
:D
Slipper iallafall köra..!
;P

Jah, lunch blev de på pensionatet...
Mycket goda pizza-sallader var de... Sen var kycklinggrytan duglig med..!
Nu ska man knapra i sig hårdbröd lite senare sen är de arbete igen som gäller..!

Orkar f*n inte städa nu..!
Tycker att jag förtjänar att slippa..!
:P
De blir på fredag..!
Hehe..!

Har en liten sak planerad...
Men kan inte skriva så mycket om de, en filur som läser lite nu och då, men ska bli skoj...
Ovanligt, men inte så ovanligt, aja de blir väl antingen på fredag eller till helgen...

Åh, på tal om ovanligheten..!
När vi var på väg dit så sa Elin att jag skulle på hälsokontroll!?
Tydligen så ska alla "nattare" genom gå de årligen..!
Emma villl inte!
:(
Jag vet juh vad de kommer att säga, men tydligen så sa hon eftersom att de var en vaken natt att de kunde vara påfrestande på kropp och sinne...
Men jag är mer utvilad nu än vad jag var då jag jobbade dag...
Jobbigare att stiga upp på morgonen än vad de är att stiga upp på dagen..!
Hahaha..!
Jah, bara att fara dit och gilla läget... Hoppas att man får betalt..!
Hehe..!

Neh, nu ska man dona på en sväng...
Mitt största mål är att hålla sig vaken..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0