Ett stort MORR blir de då..!

Efter en LÅNG dag så är man ÄNTLIGEN hemma..!

Imorse hämtade jag Fredrik direkt efter jobbet...
Dock så skulle han farma snabbt...
Satte mig och mös med Ronja på golvet i ratrummet, slutade med att jag somnade där...
När han hade farmat klart så väkte han mig...
Somnade med jackan och de ledde till att man hade ont i höften....
Har ett läppsyl i fickan...
Men men..!
Vi kom oss hem till slut...
Ska jag erkänna så skulle jag ha kommit mig isäng MYCKET tidigare om jag hade farit hit, tvättat, duschat och sen hämtat honom...
Tror rackarns att jag skulle ha kommit mig isäng tidigare även om man hade städat...
Skippade de idag..!
Blir imorgon...

Men men..!
Klockan plingade halv ett och då var de att stiga upp och göra sig klar...
Fredrik droppade av mig på Max sen traskade jag in mot stan...
Tur de... Hittade en hobbyaffär bredvid där Lekbiten låg förr...
Hittade nå små dekorationer, sen blev de 8 stämpeldynor på bokhandeln i MVG, 10 kr styck...
Nu ska jag verkligen sätta igång innan jag köper nå mer...
Är sugen att beställa nå småsaker från Panduro, men NE!
SKA INTE De..!

Imorgon blir de städ, promenad och sen ska jag sätta igång..!
Upp till bevis..!

Alice i underlandet har man sett nu..!
Inte riktigt nöjd, de kunde ha gjort så mycket mer, sen var de osammanhängande...
Men de kan juh ha nå med att göra att man inte har sovit, men jag är ändå inte nöjd...
Hann precis till bion...
:P

Maxi sen hem...
Lång och jobbig dag..!
Fredrik släppte av mig runt två och han kom inte förrän fem...
Satt sista timmen på bibblan och läste tidningar..!
Hahahaha..!
Var alldelens för trött... Om de inte hade varit så mycket folk där, så skulle jag nog ha somnat..!
Hehe..!

Nu har man fått undan de man har köpt och ska snart ÄNTLIGEN få sova..!
Rackarns den som väcker en..!
Ett stort MORR blir de då..!

Neh, nu är man alldelens tom i huvudet..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0