LURAD!

Emma lurad!
:(

Brukar inte följa med till Baggård då han far så tidigt, men jag brukar stiga upp för de mesta..!
Fredrik har luskat ut de...
Han gick med hundarna och sen pillrade han fram bilnyckeln och när han låste dörren började jag sträcka på mig...
Steg upp och bäddade sängen...
Men de var nå som inte stämde...
Han sa juh inte hej då som han brukar och när jag skickade ett sms så pep de inne i rummet..
Jag skulle lita på min magkänsla..!
Tog bara några minuter så låstes dörren upp och där stog han med ett brett leende..!
Hans kommentar: "Nu är du uppe! Då följer du med!"
Och leendet blev ännu bredare..!

Aja, drog på mig nå skräpkläder och packade ner saker så man kan sätta foton i fotoalbum...
För mycket att dra med sig skräpandet..!
Så de fick duga..!

Jah, nu är man här..!
Ååå!
Nu kunde man ha börjat med skräpandet, men icket..!
Aja..!
Är en dag imorgon med..!
Hoppas då att man blir klar med fotoalbumen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0