Meeeeeep!

Dagen gick fort men ändå inte..!
Inga hundar så jag bestämde mig för att traska på Fahlgrens...
På vägen hem bestämde jag mig att gå på ett promenadstråk vilket visade sig typ vara ett vanligt skoterspår...
När jag äntligen kom till civelisationen så visste jag rackarns vars jag var...
Men hade kvar hoppet och kände igen mig något så när, tur att man tog körkortet i Nordmaling..!
Hehe..!
Tillslut så fick jag syn på en vacker syn!
Taket på sockerbitarna..!
HEM!
Så så illa ute var man inte så att man kan säga att man var vilse..!
Hahahahaha!
Hittade juh hem..!
;)

Jah, de jag vile köpa var slut och jag hittade naaaadaaaa...
Tråkigt nog fick jag inte spendera...
Men jag tar nog igen mig..!
:P

Kladdade på och gjorde klart ett (normalt) fotoalbum...
Bara ett kvar nu..!
Skööönt..!

Första natten...
Känns som de är torsdag...
Men de är måndag... Eller... Man ska väl säaga tisdag..!
Har gjort skink och pasta soppa och kokat risgrynsgröt till kålpuddingen imorgon...
Nu ska man ta ett race i tvättstugan...

Tjingeling!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0