Mitt köp begär sätter inga gränser..!

It´s a beautiful morning!
:D

Gårdagen var inte så dum den heller..!
Blev Green Zone!
MYCKET bra!
Tryckte ner USA, de förtjänar dem..!
Mohahahahahaaa!

Sen köpte jag, som kom senare att visa vara en MYCKET dyr, tröja åt Fredrik..!
Den kostade hela 150 kr, men på kvittot stog de 1500 kr..!
Hehe..!
Men han som stod i kassan upptäckte de då Fredrik skulle betala och då fick jag byta kvitto..!
Stackarn hon han hade upptäckt de då de räknade kassan..!
:P

Tiimari har utförsäljning, så jag tog fram mina vassa armbågar och fyndade några pärlor och annat smått och gott...
Blev rätt så mycket och de borde de ha blivit för jag kom upp i ca 300..!
Hahahaha..!
Mitt köp begär sätter inga gränser..!
Nu måste jag lugna ner mig..!
Men som vanligt sprang Fredrik med påsarna till bilen och då känns de juh som om man inte har köpt nå..
Så när vi kom på nästa pyssel affär blev de en schablon, men 40 kr, och sånt använder jag mycket..
De var juh bara ett måste..!
Oj, hör juh här att de är juh bra att man bara har ett gammalt hedeligt bankomatkort..!
:P

Mmm...
Snart ska man göra sig klar för att lämna in semesteransökan och hämta ut ett paket...
Hoppas att jag får semester då jag har ansökt, ska igentligen ha tidig, men de är juh bara en som jobbar på natten och som jag har fattat de så är de två + hon som ska gå för hon som ska ha barnledighet...
Aja, får chansa..!
:D

Nu ska man nog vika ihop denna sak och börja sätta igång..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0